Zzöndag

Igår var jag på Ikea, stack vid klockan 10 på morgonen, var framme halv 11 sen gick jag där flera timmar. Var inne två vänder för allt fick inte plats i vagnen första rundan. Efter klockan tre nån gång klev jag in i lägeheten, trött och förväntansfull och ivrig att få sätta igång att göra om här inne. Här blev kanon! Ljust och fint & ompyntat. Det vita vardagsrumsbordet blev jättebra :=) Jag höll på i 6 timmar igår att få ordning här, idag har jag gjort det sista. L och Patrik hjälpte mig med mattan i köket. Kan inte lyfta köksbordet själv haha. Nu är där bara de 2 hyllorna kvar som ska upp. Den ena i hallen och den andra i köket. De hyllorna jag tänkte ha på toaletten var slut :=( Lika så mattorna till hallen så jag fick ta två andra.

Jag hade tänkt köpa färgen till Tv rummet igår men L sa till mig att vänta till slutet av månaden för han har tid att måla om då, tur det för jag har nog ändrat mig om färgen. Jag är inne på att ha ljustgrått här nu istället för den krämiga vita. Vi får se hur det blir..

Nu ska jag käka vidare på min vattenmelon, gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0