Tired

Jag känner mig helt slut i kroppen. Jag och L såg klart filmerna i eftermiddags, sen gick vi och la oss en stund. Ingen aning hur länge vi sov, men det var behövligt. Jag höll på att somna under den sista filmen. Vi hyrde "Tyson" och "In a dark place" ingen av dom var särskilt bra hehe. Vi har inte haft någon större tur när det gäller filmer på sistone, mest skit filmer eller knasiga filmer med ett sketet slut.

Träffade Sabbe innan idag när vi var på väg hem från videoaffären, hon kom med den lille plutten. Snutte da! Så söt han var. Han låg och sov gott i vagnen. Jag längtar tokmycket nu tills vår lille kommer. Mamma sa igår när hon såg min mage "Det är en pojke" så vi får väl se..litar på henne, hon har aldrig haft fel innan när hon sagt vad det är för kön.

Om ca 10 veckor ska jag på nästa och sista ultraljudet, som jag längtar! L ska följa med denna gången. Vilket jag tycker är jättekul, så kan han med se sitt barn. Härom dagen kallade jag på honom, jag låg i sängen och det är då jag känner sparkar och rörelser mest. Jag la hans hand på sidan av magen, så han kunde känna. 3 gånger sparkade bebisen till :=)

Min älskade L

Jag

Vår skapelse som är 21 veckor imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0