Söndag igen

Det var hemskt vad dagarna går snabbt, det är fan ta mig måndag imorgon, veckorna bara springer iväg. Bra det, skönt och kul. En vecka mindre tills plutten. Jag längtar :=)

Plutten växer..Jag kan känna hur den rör sig nu, mest när jag har gått och lagt mig. Ska se om vi kan ha sån tur att L hinner känna det, rörelsen kommer ju inte på beställning direkt, hehe.

Igår var vi bara hemma, skönt det. Tog det lugnt, hyrde en film och käkade en massa gottis och uppskivad vattenmelon, den var riktigt saftig och god. Satt fint i magen.

Idag har jag varit i Vomb och badat med syrran och Lisett. De hade redan varit där i 1 1/2 h innan jag kom dit men jag hann va där nästan 2 timmar tror jag. Skönt att ta ett dop, sen for vi hem till Mia och käkade makrill-mackor (gott). Begav oss sen upp till  Lisett, slingade hennes hår. Jag hann tyvärr inte se resultatet, hon hann skölja ur det innan jag drog. Ville hem till kisarna, tända upp och ge de mat.

Så nu är jag här, väntar på att scarred ska börja, fast det är inte förrän 23:35 på M Tv så det är ett tag till. Menmen, måste diska lite nu.

Tjing tjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0