MVC

Jag och L kom precis hem från MVC. Hon tog blodtrycket på mig, vilket var lågt men dock inte farligt. Så hon förstod varför jag hade varit lite snurrig emellanåt, svimfärdig. Sen lyssnade hon på bebisens hjärta, jag och L kunde också höra. Det var svårt att hålla sig för skratt, plutten rörde sig mycket och sen flyttade den sig så hon fick leta upp hjärtljudet igen.

Hon kände också en spark, man kunde höra brusande, eller bulltande typ, så sa hon att det är som den rör sig och hon sa att det är ett bra tecken att den rör sig så mycket och att pulsen gick upp och ner. Hjärtslagen låg på ca 145 slag/minuten.

Jag ska dit igen den 21a september, då ska hon även mäta magen. Hon sa att nu de närmaste veckorna kommer det hända jättemycket med magen :=) Att nu kommer den stora gravida magen liksom, så de närmaste 10 veckorna ser jag fram emot, jag längtar efter den stora magen. Tycker det är så fint och kvinnligt.

Tjong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0