Ingen återvändo

Ni får ursäkta att jag har uppdaterat dåligt.

Jag har sagt upp lägenheten! Nu är det till att leta efter en ny lägenhet dag och natt i någon månad eller så. Visserligen fick jag den här på knappt 2 dagar. Men då var det verkligen kris att hitta en, jag hade nog en vecka på mig. 2ahands är skit fan. De sa till mig för sent, när de typ redan hade sålt lägenheten. Det var riktigt mycket klödd med den andra. Men nu har jag en plan B om jag inte skulle få en lägenhet där jag och L vill bo. Så nu återstår det att se hur det blir. Ska kika vidare på lite saker nu, höres senare!

Tjong


Kommentarer
Postat av: pappa B

Hej!

Byter inte kändisarna underkläder varje dag?

Låter konstigt tycker jag

2010-09-01 @ 00:52:39
URL: http://www.ojohan.blogspot.com
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

2011-11-07 @ 15:58:26
Postat av: Mikael

Hej, skulle verkligen behöva lite hjälp från dig. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram

2012-05-25 @ 16:24:23
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0