Ikea

Igår kväll tog jag en ride och kikade in Ikeas hemsida, det var ett tag sen nu. Och f*n rent ut sagt vad jag vill åka dit, de har sjukt mycket fina saker, och jag bara längtar tills jag kommer iväg.

Jag är trött på toaletten, så tänkte piffa upp den lite, det ska gå i, grått, vitt och en aning svart. Hallen ska jag göra ljusare med hjälp av mattor och hylla med foto, blomma och ljus. Köket ska få sig en ny ljusare matta, fruktskål i korgmaterial, blommor och ljusare krukor och nya gardiner i beiget. Nu går det i brunt och svart..lite dystert. Särskilt nu när det blir höst, då måste man ljusa till det lite, fniss!

Mm..jag har nog tänkt på det mesta :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0