Goddagens

Plutten har fått damp och den store sitter och tigger, sicka katter! :=) haha..Jag och L sitter och käkar mackor, inte särskilt gott men de slinker ner ändå bara för jag är så jäkla hungrig.

Idag är det tvätt-time, skönt få allt rent. För tillfället sitter jag och kikar på soffor, denna vi har är så kolosalt ful så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Den MÅSTE bort, det är dessutom en hörnsoffa och tar mycket plats. Jag sa det till L igår, att om vi inte skulle byta till en vanlig 3-sits så vi får mer plats + i kanten för att det kommer bli snyggare. För om vi blir kvar här i denna lägenheten till bebisen kommer, blir här ont om plats. Vi måste ju få plats med spjälsäng och ett klädskåp. Det andra ordnar sig.

Hmm, inte lätt med en 1a inte..OCH jag ska höra med hyresvärden om jag får måla om här inne, snacka om dystert med blå/grå färg. Usch annemej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0