Escada

Yes box gott folk jag är svag för Escada parfymer. I julas fick jag en Escada parfym av L i julklapp :=) Exakt den jag ville ha med, stackarn visste inte om han hade köpt rätt men det hade han. Sötiz!!

Faktum är att jag har bara haft en tidigare än den som jag fick av L. Den luktade väldigt gott och somrigt, min vän Leona köpte en lika dan. Den tog slut på noll time..Sommardoft

Och häromdagen när jag, Mia och Annelie var i Simrishman var vi inne i parfymaffären, och då hittade jag denna skönhet "Incredible me"

                        Ge mig!!

                 

Den luktar så otroligt gott, men hade ingen lust att lägga ut över 400 kr just då. Too bad, nästa gång kanske..

Snart jul L :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0