Dåligt

Det här är dåligt av mig kan jag tycka..ibland kan jag sitta här konstant i flera timmar och skriva, blogga, lyssna på musik och kika runder på hemsidor, men sen ibland blir det inte av helt enkelt. L har suttit vid datorn i flera timmar idag, och jag har varit en sväng i Simrishamn med syrran och hennes granne Annelie. Vi stötte på Annelie (pappas syster) och Alf (hennes man), många Annelie på en dag hehe. Det var kul att träffa dom, det var verkligen inte igår. Alltid lika kul att träffa människor man inte sett på länge.

Jag har precis gjort smörgåsar till L, som han kan ha med sig på frukosten imorgon på jobbet. Han slutar tidigt så det behövs ingen lunch imorgon.

Sandra Z ringde L innan idag och bjöd oss på kräftskiva imorgon, kul! men vi får se hur det blir, om vi går dit. Jag har mått lite illa de senaste dagarna och varit kolosalt trött, men får hoppas på det bästa.

Nu är det bedtime..Natti! :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0