Bebisen växer

Imorgon går jag in på min 20e graviditetsvecka :) Jippi, halvvägs till plutten kommer! Veckorna bara rullar på, skönt. Kan forfarande inte riktigt fatta. Jag som trodde att jag ALDRIG kunde få barn..

Jag har alltid haft en inåt navel som jag har varit så stolt över..titta nu

Den är ute, fniss!

Från det ena till det andra..snygg toalettsits jag har köpt va? Så jäkla fräsig. RACKEN, rostfri. Från IKEA.

På tal om taoletter..Zilver passade på att visa upp sig lite. Här sitter han och..ja, ni kan ju gissa själva. Finns bara 2 saker att välja på..

För att uthärda alla dessa otroliga dofter behöver man inget mindre än ett..

doftljus som luktar vanilj :=)


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-08-16 @ 23:06:18
URL: http://ohvicky.blogg.se/
Postat av: Jennyh ♡ flyttar till Malta!

Hoppas du har en trevlig kväll :)



Har min allra första frågestund nu

fråga gärna nåt du med :) kram

2009-08-17 @ 00:07:59
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0