24/8

Sådär jag, nu är man vaken igen. Pigg är jag inte så det behöver jag inte skriva :) Synd att jag inte kommer ihåg vad jag drömde för det var knasigt, det är det enda jag kommer ihåg. Idag ska jag bort till Af och få en påskrift, skicka iväg papper till försäkringskassan, lämna filmerna jag och L hyrde igår och få tag på mamma & pappa och prata om lägenhet.

Vi får ju ha minst en 2a annars är det inte lönt att flytta ännu förrän vi får en 2a. Visserligen är denna 1a på 43 kvm, ganska stor men den räcker inte till 3 pers och det är inte kul att ha allt i ett och samma rum.

Vad har ni för planer idag sunshines?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Visst lägger man ner rätt mycket pengar på kläder på en månad? Jag är medlem på en sida där du kan få presentkort hos olika klädbutiker, ex. H&M och Nelly.com. Det man gör är att besöka hemsidor, värva, svara på undersökningar och frågor på sidan. Man får även poäng för att logga in, vilket är jättebra, för det betyder att man egentligen inte behöver lägga ner så mycket tid för att till slut få ut ett presentkort!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=20460



Hoppas vi ses!

2009-08-24 @ 11:28:46
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0